Založ si blog

Keď vám volá jogurt

Dnešný technologický pokrok je snáď neuveriteľný. Pripadá mi to ako včera, keď som ešte ako pseudointelektuálny teenager (teda tak som si vtedy pripadal) vysvetľoval ocovi, ako má na svojej obrovskej, ale už vtedy značne intuitívnej tehlovitej Nokii napísať esemes. Vzhľadom nato, že otec je skôr z éry búchania do stokilového písacieho stroja ako esemesky do dvadsať kilovej tehly, vôbec nemohol tento úkon nijako zmyslovo alebo mimozmyslovo poňať, čo ma zaprvé dosť bavilo, zadruhé som to považoval za dôkaz, že ľudské chápanie sa generáciami vyvíja a za tretie som si pripadal ako technický typ, ktorý hoc z krajiny dlho brzdenej centrálne riadeným hospodárstvom, dokáže rýchlo nasadnúť na vlnu globálneho technologického diania.

Kto vysoko lieta, nízko padá a preto ako facka pôsobilo to, čo som zažil pri sledovaní tradične ducha obohacujúcej porcii reklamy. Dnes, keď si už nepripadám pseudo, ani nijak inak intelektuálny a už vôbec nie teenager, dnes, keď som už len Jozef Mak, človek milión snažiaci sa zarobiť si na svoju skyvu chleba a semtam trochu tej dekadentnej zábavy som zistil, že je celkom bežné, keď vám volá jogurt. Teda tak to bolo v telke. Staršia pani ide po ulici, staršia pani sedí doma v kuchyni, staršia pani robí všetky tie bežné činnosti, ktoré bežne robím aj ja. Lenže pri tom mi nikdy nevolá jogurt!!! Keďže to, čo je v telke je na 99 percent pravda (ako asi načo by to tam inak dávali nie), povedal som si, že využijem posledné zvyšky zdravého rozumu, ktoré mi po zhliadnutí tohto apokalyptického obrazu ostali a ako sa hovorí na západe: „přijdu věci na kloub vole“

Mozog mi horúčkovito pracuje a ja sa, ňi ten týpek v okuliaroch z Dňa nezávislosti, ktorý dokázal naprogramovať počítačový vírus do mimozemskej vesmírnej lode snáď za pol minúty, usádzam za svoj akciový notebook a cez providera internetu, ktorý nam btw. poskytuje aj káblovku, kde vysielali tú reklamu (už tu vidno konšpiratívne prepojenie), pripájam na Google v snahe identifikovať celosvetové sprisahanie.

Výsledky mojej erudovanej analýzy sú šokujúce! Nižšie predkladám dôkazy, ktoré nezvratne potvrdzujú, že to čo si myslíme, že nám pomôže vystajlovať si šunky v lete na hrádzu, je biotechnologická zbraň, ktorá slúži členom rádu New world order na prevzatie nadvlády nad svetom a dnešné technológie sa definitívne vymykajú spod kontroly.  Aj keď Ivo Benda a jeho Vesmírni lidé, teda skôr „ovládací ješterky“ sú tiež celkom dopohody issue a samozrejme veľmi vážna vec, toto je sakra urgentnejšie a preto prosím čitajte ďalej.

Google hit : ‚jogurt história‘

Podľa info na http://www.zzz.sk/?clanok=5404 sa z jogurtu, lekára v tegliku (hm, skôr The Emperor v tégliku) voľačo izolovalo v roku 1905 a to v lekárskom inštitúte v Ženeve. Nebudeme sa tu nudiť nejakým odborným balastom, ktorý nás akurát odvedie od jadra veci, dôležité je, že vtedy sa to odizolovalo a dnes to vie volať staršej pani (predchvíľou spomeniem generačný vývoj a toť kukaj ho).

Rovnováha

V každej reklame sa spomína, že budete v rovnováhe. Ký naivný je ľud, keď si myslí, že sa jedná o rovnováhu organizmu, akurát tak v nejakom prenesenom metaforickom význame. Podľa výsledkov môjho deduktívneho myslenia sa samozrejme myslí celková rovnováha, teda skôr nerovnováha vo svete, medzi nami a jogurtovými otrokármi.

Mind control

Poukazujem na to, akým pokojným a sugestívnym hlasom volajúci jogurt presviedča staršiu pani, že sa dlho nevideli a že ho zanedbáva. Keďže pani je v spote osamelá, identifikoval som, že jogurtová mind control ide najprv po jedincoch bez výraznejších socialnych väzieb, ktoré by ich mohli ochrániť.

Disclaimer

Názvy ako elkasei imunitas (ako myslím, že aj keď to nenapíšem správne, aj tak nikto nevie čo to je) a podobné koenzýmy väčšinou znejú dosť cool, napriek tomu málokto podľa mňa vie, čo to vlastne je. Rigoróznou analýzou a následnou syntézou zozbieraných poznatkov som dospel k vedomiu, že v tomto prípade sa jedná o názov samotej ovládacej technológie, ako keď máte malé písmenká na úverovej zmluve – typu, „Haha“ (ako hovorí Nelson v Simpsonovcoch), „potom nepískajte, veď sme vám to hovorili.“

Detto platí pre všadeprítomné zdôrazňovanie živých kultúr. Preboha ľudia, veď je to živé a oni nám to ešte hovoria do očí!!!

Akiste teraz už nikto nemá pochybnosti o pravdivosti mojich tvrdení. Preto buďte silní a nestrácajte vieru, ako povedal Zack de la Rocha: „everything can change, on a new years day.“

 

 

zalužnyj, syrskyj

Zelenskyj hovoril o polmilióne mobilizovaných. General Syrskyj: Potrebujeme výrazne menej vojakov

29.03.2024 14:16

Ukrajinská armáda bude musieť pre obranu pred ruskou inváziou mobilizovať menej vojakov, než sa pôvodne očakávalo.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10

Evakuovať museli 50 ľudí.

Putin

Rutte: Vyšetrovanie ruskej propagandistickej siete je veľmi znepokojujúce

29.03.2024 12:54, aktualizované: 13:58

Činnosť proruskej špionážnej siete vyšetruje poľská kontrarozviedka a tiež belgické či české spravodajské služby.

forró, fico, galanta

Tlačila na Forróa vláda? Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len predseda, stretnutie s Korčokom zrušil svojvoľne

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1
Celková čítanosť: 1741x
Priemerná čítanosť článkov: 1741x

Autor blogu

Kategórie

Archív